• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

درباره بازار لاستیک چین بیشتر بدانید


گذشت زمان باعث شد چین خط تولید خود را از کمی به کیفی سوق داده و کیفیت و کارایی محصولات خود را افزایش دهد و به همین دلیل تعداد زیادی از تولیدکنندگان چینی از بخش های مختلف توانسته اند وارد بازارهای بین المللی شوند.

پیشرفت صنعت لاستیک تا به امروز


در دنیایی که فناوری و تکنولوژی استفاده شده در خودروها روز به روز درحال افزایش می باشد، داشتن تایرهایی که با ایده و نوآوری های جدید تولید می شوند، برای داشتن سفرهای ایمن و کارآمد ضروری می باشد.

مشخصات فنی پرفروش ترین لاستیک بریجستون ژاپن TURANZA T005A


پیش از خرید لاستیک جدید جستجو و تحقیق درباره ی مشخصات لاستیکی که مورد نیاز است، می تواند در انتخاب بهترین لاستیک برای خودرویمان به ما کمک کند. در بازار فروش تجهیزات خودرو همچون لاستیک که از اساسی ترین لوازم خودرو نیز محسوب می گردد، تنوع در برند و طرح گل باعث می شود تا دچار تردید در انتخاب شویم.

مراکز فروش لاستیک دولتی


لاستیک از نیازهای ضروری هر خودرویی محسوب می شود که نقش اساسی را در آن ایفا کرده و ایمنی راننده و سرنشینان را تضمین می کند. پس باید به این نکته توجه داشت که انتخاب ، خرید و نگهداری آن می تواند به عملکرد بهتر خودرو و حفظ ایمنی شما کمک کند.

سومیتومو به کمک تکنولوژی از تایر برق تولید می‌کند


فلسفه ماشین‌های الکتریک صرفه جویی در مصرف انرژی است. بنابراین خیلی طبیعی است که شرکتها و دانشمندان این حوزه در تلاش برای روش های نوین و نوآوری در زمینه یافتن منابع انرژی نو باشند.

معرفی برند لینگ لانگ


لینگ لانگ یک شرکت تخصصی بزرگ در زمینه تولید لاستیک و بر پایه تکنولوژی می باشد که محصولات پیشرو مانند لاستیک های رادیال خودروهای سواری و... می باشد

معرفی برند دنا تایر


شرکت تولیدی لاستیک دنا در سال 1353 با مشارکت بریجستون ژاپن و با نام بریجستون ایران تاسیس شد

این لاستیک نفس می کشد!


گودیر توانسته با طراحی تایرمفهومی جدیدش درصدر اخبار داغ این صنعت قرار بگیرد. نام این تایرخارق العاده "اکسیژن" می باشد.

خطرات بالارفتن سن تایر


تحقیقات نشان می دهد که هر چه سن لاستیک بالاتر رود تایر فرسوده تر و غیرقابل استفاده می شود.کائوچوی استفاده شده در تولید تایر بعد از مدتی قابلیت چسبندگی و کششی خود را از دست داده و به تدریج خشک و سفت میشود.

آیا میدانستید ؟!


دانستنی های مفید راجبه لاستیک و معرقی برند های معرو لاستیک را مطالع کنید

لاستیک رودستون


کارخانه تولیدی لاستیک رودستون، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تایردر جهان محسوب میشود.

اهمیت تکنولوژی و فناوری در صنعت لاستیک


الزامات و الویت هایی مثل قیمت مناسب، تولید با کیفیت و حفاظت ازمحیط زیست باعث شده اند تا تمرکز و دقت طراحان و تولیدکنندگان لاستیک بیشتر و بیشتر شود. تولیدکنندگان به آینده ی این صنعت بسیارامیدوارهستند و چشم انداز خوبی را برای آن پیش بینی میکنند.

برترین های صنعت لاستیک


لاستیک (تایر) خودرو تنها بخشی از خودرو است که بین وسیله ی نقلیه و سطح جاده ارتباط برقرارمیکند. بنابراین تجربه ی رانندگی شما تا حد بسیار زیادی وابسته به لاستیک (تایر) زیر خودروی شماست.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0